امکانات آموزشی آموزش بهداشت ارتقای سلامت

لیست امکانات آموزشی و پژوهشی گروه

1- اتاق دانشجویان کارشناسی ارشد سالنی به ابعاد 9/90 * 5/70 ،که شامل یک میز کنفرانس به همراه چند صندلی گردان می باشد. این سالن مجهز به سیستم ویدئو پروژکتور و 4 دستگاه کامپیوتر برای دانشجویان و یک دستگاه لب تاپ برای اساتید می باشد.

 

 

 2- اتاق مدیا لب (media lab ) که سالنی به 6/19*10/5، که شامل یک دستگاه ال ای دی، یک دستگاه دوربین عکاسی به همراه یک میز کنفرانس و چند صندلی برای دانشجویان و یک دستگاه لپ تاب برای اساتید مجهز می باشد.

3- اتاق پراتیک اتاقی به 52/5 *28/3، که شامل تخت نوزاد، تخت بیمار ،پاراوان، ترالی ،ترالی اورژانس ،ترازوی ایستاده هم برای قد سنج و هم وزن کشی ،یک عدد مولاژ تزریق عضلانی و یک مولاژ نوزاد و دو عد قفسه ،چهار عدد فشار سنج و سرنگ  و دماسنج و دو تا صندلی تابوره و یک عدد مولاژ نیم تنه مجهز می باشد.

4- سالن کتابخانه 114 و سالن مطالعه 137 متر مربع،که مجهز به میز و صندلی برای مطالعه دانشجویان دختر و پسر به صورت مجزا در نظر گرفته شده و در قسمت دیگر مخزن کتابهای فارسی و لاتین که اختصاص به رشته های موجود دراین  دانشکده می باشد قرار دارد.

 

5- کلاس های دانشکده به تعداد 9 و مجموع ابعاد 489 مترمربع و متشکل از صندلی های دانشجویی،  میز اساتید  و تخته وایت برد بوده و تمامی کلاس ها مجهز به سیستم ویدئو پروژکتور در هر 9 کلاس به صورت مجزا قرا دارد.

6-اتاق های اساتید گروه مجهز به میز و صندلی  به همراه کامپیوتر و پرینتر برای تمامی اساتید در هر اتاق در نظر گرفته شده است.

7- سالن کارگاه به 74/11*40/6 که مجهز به میز کنفرانس به همراه صندلی و ویدئوپروژکتور می باشد.

 

دیگر امکانات آموزشی و پژوهشی گروه

  1. معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
  2. معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
  3. مرکز بهداشت شهرستان رشت
  4. مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی رشت و حومه
  5. مرکز مبارزه با بیماری سل واقع در بیمارستان رازی رشت
  6. مرکز مبارزه با بیماری هاری واقع در بیمارستان پورسینا

 

8- سالن آمفی تئاتر به متراژ 352 متر مربع که شامل 300 صندلی که مجهز به میکروفن و پروژکتور سقفی و لپ تاپ می باشد.

9- سایت دانشجویان کارشناسی سالنی به ابعاد 10/90*5/23 متر مربع می باشد که این سالن به 10 عدد سیستم کامپیوتر  و یک لپ تاپ برای اساتید به همراه 10 عدد میز کامپیوتر و تعداد22  صندلی برای دانشجویان و یک پرینتر و یک ویدئو پروژکتور مجهز می باشد.

 

آخرین بروز رسانی : 1402/12/01