• 1393/12/29 - 08:06
  • تعداد بازدید خبر : 34
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

پیام نوروزی رئیس دانشکده بهداشت

دکتر فردین مهرابیان با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو و عید نوروز را به کلیه اقشار دانشگاهی به‌ویژه همکاران تلاش‌گر و استادان، دانشجویان و کارمندان شریف و عزیز دانشکده بهداشت تبریک گفت...

متن پیام دکتر مهرابیان به شرح زیر است:

یامقلّب القلوب و الابصار                   یامدبّر الیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال                  حوّل حالنا الی احسن الحال

در آستانه فصل شکوفایی و تحول در طبیعت با ابراز تبریک آغاز سال جدید، یاد و خاطره شهیدان والا مقام و ایثارگران سرافراز را گرامی می‌داریم .

اکنون که دستان پر نوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد، دگر بار قلم آفرینش با رنگ بازی بر پیکره لوح پاک طبیعت ، نگاری دیگر از مظاهر زیبای خلقت را بیان می نماید و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآئین خویش را نثار نگاه و نگار ما می کنند. تا در تحولی شگرف نسیم مشک افشان و ترنم بلبلان شیرین بیان را به نظاره بنشینیم و « یا مقلب القلوب» گویان به ستایش آن جمیل بی نظیر به پا خیزیم.

اینجانب فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت را به کلیه اقشار دانشگاهی به‌ویژه همکاران تلاش‌گر و استادان، دانشجویان و کارمندان شریف و عزیز دانشکده بهداشت صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

امیدواریم در سال جدید جامعه دانشگاهی کشور خصوصا دانشکده های بهداشت کشور با همت و تلاش مضاعف و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود به‌خصوص تمهید شرایط حضور شاداب و مشارکت فعال استادان محترم و دانشجویان عزیز در فعالیت‌های علمی و پژوهشی ، زمینه تحقق اهداف تبیینی سال جدید را فراهم نمایند.

امید است با  استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) با پیروی از رهبری های حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت  آیه الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) با بهره گیری از توانمندی های شایسته خویش و در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروز و سر بلند باشید.

 

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی دانشکده
  • کد خبر : 9896
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1393/12/29 08:06