• 1396/06/08 - 14:43
  • تعداد بازدید خبر : 46
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس دانشکده بهداشت به مناسبت عید سعید قربان

دکتر فردین مهرابیان، رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان با صدور پیامی، 10 ذی‌الحجه عید سعید قربان را به همه کارکنان ، اساتید ، دانشجویان و خانواده بزرگ دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در پیام رئیس دانشکده بهداشت آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عید سعید قربان تجلی باشکوه‌ترین مرتبه اثبات خضوع و بندگی در برابر امر الهی و تبری جستن از هوای نفس و تاسی به دریای لایزال ملکوت اعلی است.

عید قربان ، عید رهایی از تعلقات است ، رهایی از هر آنچه که غیرخدایی است. در این روز حج‌گزار، اسماعیل وجودش را، یعنی هر آنچه بدان دلبستگی دنیوی پیدا کرده قربانی می‌کند تا سبکبال شود.

عید قربان زیباترین لحظه در عالم هستی است که خلیل‌الله این پیامبر صالح، اوج عبودیت را معنا کرد و بدون توجه به هوای نفس، عاشقانه گام در صراط مستقیم گذاشت و از آن آزمون سخت الهی سربلند بیرون آمد و فدیناه بذبح عظیم.»

دکتر مهرابیان گفت : این عید خجسته در حالی فرا می‌رسد که عالی‌ترین صحنه خلقت بشریت در صحرای عرفات به وقوع پیوست و اباعبدالله حسین(ع) قرب الی‌الله را به منصه ظهور رساند، چه نیکوست که باری تعالی فرصت عاشقی را به بندگانش نشان می‌دهد. امید دارم در این روز بافضیلت دل‌هایمان را از آلودگی‌ها و لغزش‌های نفسانی بزداییم و بتوانیم خود را به خصایص نیک انسانی آراسته کنیم».

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای فاجعه منا و با آرزوی کوتاه‌شدن دست ناصالحان و ناپاکان که مرتکب صد عن سبیل‌الله از حرم امن الهی شده‌اند، عید قربان را به اعضای خانواده بزرگ دانشگاه تبریک می‌گویم و برای این عزیزان از خداوند منان آرزوی سلامتی و شادکامی مسئلت دارم».

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی دانشکده
  • کد خبر : 29384
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1396/06/08 14:43