• 1394/10/06 - 09:59
  • تعداد بازدید خبر : 39
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

نشست مشترک مسئولان دانشکده بهداشت با مسئولان و کارشناسان بخشهای صنعت و معدن در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان

نشست مشترک دفتر ارتباط با صنعت و دانشکده بهداشت در روز شنبه مورخ 94/10/5با حضور رئیس ، معاونین و اعضای هیئت علمی گروه مهندسی بهداشت حرفه ای و مشاور محترم امور صنعتی و تشکل ها دردفتررئیس دانشکده بهداشت تشکیل شد...

در این نشست دکتر مهرابیان رئیس دانشکده بهداشت اهداف برگزاری این نشست را بر شمرد و گفت امیدواریم با تشکیل این جلسه زمینه همکاری و تعامل بیشتر دانشکده با صنایع استان بیش از پیش فراهم شود .

دکتر مهرابیان افزود همکاری مراکز صنعتی با دانشکده در راستای تسهیل پذیرش دانشجویان رشته های بهداشت حرفه ای در محیط های صنعتی فراهم ، فراهم نمودن زمینه ای برای پژوهشهای کاربردی ، ارتباط منسجم و مستمر کارخانجات و مراکز صنعتی با دانشکده بهداشت می تواند زمینه افزایش بهره وری ، اثر بخشی و کارایی را فراهم نماید.

در ادامه این جلسه معاونین آموزشی ، پژوهشی ، اداری و مالی ، مدیر گروه مهندسی بهداشت حرفه ای ، اساتید و کارشناسان بهداشت حرفه ای به تبیین نظرات و دیدگاههای خود پرداختند و خواستار تداوم همکاری در این زمینه ها شدند .

مهندس تطهیری مقدم مشاور امور صنعتی و تشکل ها گفت: صنعت بدون بهداشت یعنی بیماری و این نیاز دو طرفه است .

وی افزود در استان گیلان بالای 97% بخش خصوصی مشغول فعالیت می باشند .

مهندس تطهیری مقدم افزود لازم است مثلث دانشکده بهداشت ، مرکز بهداشت ، واحد مسئول ایمنی سازمان تعامل همکاری بیشتری داشته باشند .

وی اجرایی شدن مصوبات را از دیگر راهکارهای این نشست دانست .

مهندس احمدی از مرکز فنی و حرفه ای استان گیلان موضوع بهداشت و ایمنی را از مقوله های بسیار مهم بر شمرد و اظهار امیدواری کرد همکاریهای حوزه های مختلف در این خصوص تداوم یابد.
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی دانشکده
  • کد خبر : 14123
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1394/10/06 09:59