• 1396/08/14 - 13:48
  • تعداد بازدید خبر : 51
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

نشست مشترک اعضای هیات علمی با رئیس و معاونین دانشکده بهداشت برگزار شد

نشست مشترک اعضای هیات علمی دانشکده بهداشت با حضور رئیس و معاونین در روز یکشنبه 96/8/14 راس ساعت11/00 در محل اتاق کار رئیس دانشکده بهداشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان : در این نشست دکتر فردین مهرابیان رئیس دانشکده بهداشت با اشاره به جلسه مشترک دانشجویان عضو شورای صنفی دانشکده بهداشت رسالت اساتید دانشگاه را خطیر دانسته و با اشاره به توانمندیهای اساتید دانشکده خواستار تلاش مضاعف اساتید و کارکنان درجهت ارتقاء کیفی و کمی اهداف آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی دانشکده شد .

وی در ادامه به احداث 14 آزمایشگاه و راه اندازی دستگاههای هیدرولیک ، ICP و توسعه فضاهای آموزشی و پژوهشی و کمک آموزشی در دانشکده بهداشت در 6 ماه اخیر اشاره کرد و حضور بموقع اساتید در محل کار ، رعایت نظم و انظباط ، ارتقاءتوانمندیها و مهارتهای فنی و انسانی و فرهنگی اساتید را مورد تاکید قرار داد

رئیس دانشکده بهداشت اظهار امیدواری کرد با تلاشهای جمعی و تفکر سستمیک شاهد ارتقاء بیش از پیش جایگاه دانشکده باشیم .

در ادامه این جلسه دکتر ربیع ا... فرمانبر معاون آموزشی دانشکده بهداشت در خصوص مباحث آموزش سخنانی ایراد کرد و خواهان رعایت قوانین و مقررات توسط اساتید و کارکنان شد .

در ادامه پیشنهادات دانشجویان عضو شورای صنفی دانشکده در جلسه مطرح و تذکرات لازم در خصوص موارد مطروحه در نشست داده شد و هر یک از اساتید به تبیین نظرات و دیدگاههای خود پرداختند

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی دانشکده
  • کد خبر : 31001
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1396/08/14 13:48