• 1398/08/25 - 13:07
  • تعداد بازدید خبر : 69
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

مراسم تکریم و معارفه روسای دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد

صبح امروز- شنبه، مراسم تکریم و معارفه روسای دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر نادری معاون آموزشی دانشگاه، معاونان، اساتید و کارکنان دانشکده بهداشت در اتاق رئیس دانشکده بهداشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان ؛ دکتر نادری- معاون آموزشی، در مراسم تکریم و معارفه روسای دانشکده بهداشت دانشگاه،با اشاره به فرصتی که خداوند به انسانها هدیه می کند باید قدردان این فرصتها باشیم و افزود: با توجه به اینکه این فرصت الان در دست دکتر شیرزاد سیبنی است که بتواند همگرایی و تحول ایجاد بکند. وی ادامه داد: و ما انتظار داریم با همگرایی و همدلی بیشتر در آینده نزدیک شاهد ارتقاء جایگاه دانشکده بهداشت به آنچه که حق دانشکده است، دست یابد.
در ادامه این مراسم دکتر مهدی شیرزاد سیبنی- سرپرست دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین دانشگاه ، اساتید و کارکنان دانشکده بهداشت و تبریک بمناسبت ولادت باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) و با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در شتاب حرکت علمی در راستای توسعه و پیشرفت مملکت اسلامی، مراکز آموزشی بویژه دانشگاه ها جزء مراکز کلیدی بوده و توجه هر چه بیشتر به این کانون های علم و پژوهش قطعاً سبب تسریع در ایجاد این تمدن عظیم خواهد بود.
دکتر شیرزاد سیبنی، با اشاره به مسوولیت سنگین و مسیر دشوار، اذعان کرد: با توجه به اعتماد رییس دانشگاه جهت سپردن سکان دانشکده به بنده این مسوولیت را سنگین تر می کندو اینجانب هم در این مسیر تمام توانم را به کار خواهم بست تا در انجام امور موفق و امانتدار خوبی باشم.
دکتر فردین مهرابیان- رئیس پیشین دانشکده بهداشت دانشگاه، با مروری بر فعالیت های به انجام رسیده در حوزه آموزش ،پژوهش، دستاوردهای دانشکده بهداشت را برشمرد و تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی اساتید و کارکنان این دانشکده ، شاهد ارتقای جایگاه دانشکده بهداشت بوده ایم.
وی در پایان از همه اساتید، کارکنان دانشکده بهداشت تشکر و قدردانی کرد.
در پایان این مراسم، ضمن تقدیر از تلاش های رئیس پیشین دانشکده بهداشت، مسوولیت این مهم، به دکتر مهدی شیرزاد سیبنی سپرده شد.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی دانشکده
  • کد خبر : 53844
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1398/08/25 13:07