• 1395/02/26 - 07:57
  • تعداد بازدید خبر : 48
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

فرارسیدن 27 اردیبهشت‌، روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد

27 اردیبهشت‌، روز ارتباطات و روابط عمومی بر تمامی فعالان این عرصه  گرامی باد.
بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.
امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.
در عصر حاضر روابط عمومی ابزار دست مدیریت نیست؛ فلسفه مدیریت است ، روابط عمومی می تواند با بالا بردن قدرت رقابت و پذیرش ریسک سازمانها و با جاری ساختن روح روابط عمومی در کل سازمان که با ایستایی و سکون منافات دارد، زمینه تجلی این نام را در سراسر میهن اسلامی فراهم آورد.

روز ارتباطات و روابط عمومی، در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضورمدیرانی دانایی محور و تحول طلب از یک سو و رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد خود و بهادادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات از سویی دیگرتلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی خود تثبیت نماییم.
بار دیگر برای کلیه ی فعالان این عرصه آرزوی سلامتی داشته و امیدواریم شاهد موفقیت آنها در مسیر اعتلای اهداف جامعه ی اسلامیمان باشیم

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی دانشکده
  • کد خبر : 17011
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1395/02/26 07:57