• 1395/02/25 - 08:40
  • تعداد بازدید خبر : 32
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

سی امین نشست هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت

در سی امین نشست هم اندیشی تبیین پوشش اخلاق و رفتار حرفه ای دانشجویان  دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مقرر گردید در پایان هر ترم، کارنامه توصیفی رفتارحرفه ای برای دانشجویان صادر شود ...

دکتر فردین مهرابیان، دبیر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه، ضمن تبریک اعیاد فرخنده شعبانیه ، هدف از برگزاری این نشست را مطرح نمودن آخرین یافته های علمی و معنوی ، تبادل نظر با اساتید ، ارایه راهکار جهت مسایل فرهنگی طبق دستورالعمل ابلاغ شده توسط وزارت بهداشت دانست.

حجت الاسلام والمسلمین حاج محمدرضا ملکی، معاون فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ، پوشش و اخلاق حرفه ای را از مسایل کاربردی  در متن امورات دانشگاه دانست و افزود: تدوین یک واحد درسی مربوط به پوشش و رفتار حرفه ای در حال بررسی است و به زودی اعلام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: انجام سلسله مراتب درست و قرار گرفتن در یک روال صحیح در این زمینه می تواند بسیار تاثیرگذار باشد و ما نیز به دنبال پیدا کردن راه منطقی ، صحیح و علمی هستیم  زیرا دین ما دین منطق ، عقل و علم است .

معاون فرهنگی دفتر نهاد مقام معظم رهبری همچنین از برقراری صندوق خیریه با عضویت و مشارکت تمام اعضای هیات علمی دانشگاه خبر داد و گفت: هدف از برقراری این صندوق کمک به افراد نیازمند به خصوص در مقوله درمان است .

دکترمحمود مرتضوی ، دبیر شورای انضباطی دانشگاه ،ضمن ارایه توضیحاتی درباره آیین نامه و شیوه نامه پوشش حرفه ای دانشجویان یادآور شد : این آیین نامه در زمان ثبت نام  به صورت بروشور یا لوح فشرده به دانشجویان حدیدالورود ارایه می شود.

وی ادامه داد:در پایان هر ترم کارنامه توصیفی رفتار حرفه ای برای دانشجویان صادر خواهد شد.

در ادامه ی این نشست اعضای حاضر به بیان دیدگاه ها ، نظرات و راهکارها  پرداختند./ م

 

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی دانشکده
  • کد خبر : 16987
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1395/02/25 08:40