• 1396/03/31 - 14:41
  • تعداد بازدید خبر : 57
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

راهپیمایی روز قدس، استمرار راه ولایت مداری ، استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی است

دکتر فردین مهرابیان رئیس دانشکده بهداشت تأکید کرد: راهپیمایی روز قدس یاد آور استمرار راه ولایت مداری ،استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی است.
رئیس دانشکده بهداشت اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پایه‌گذاری شده و همه ساله مردم متدین و روزه‌دار در این راهپیمایی با شکوه شرکت می‌کنند.
وی تصریح کرد: با درایت مقام معظم رهبری راهپیمایی روز قدس تبدیل به یک روز جهانی شده و در سراسرجهان همه مسلمان در مقابل استکبار، ظلم و ستم که سردمدار آن رژیم غاصب اسرائیل است، راهپیمایی می‌کنند.
وی گفت: روز قدس روز زنده نگهداشتن دغدغه‌های استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی و تجدید بیعت با آرمانهای والای شهیدان انقلاب اسلامی و مردم مظلوم فلسطین است.
رئیس دانشکده بهداشت افزود: به علت مباحث گسترده تروریسم، منحرفان و کسانی‌که به عنوان گروه‌های تکفیری چهره اسلامی را مخدوش کردند، حساسیت حضور در راهپیمایی روز قدس امسال بسیار بیشتر از سال‌های گذشته است.
وی با بیان اینکه از دیدگاه ما گروه‌های تکفیری همکار اصلی رژیم‌های اسرائیل و آمریکا هستند که در یک راستا حرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: از همه دانشجویان، کارکنان علوم پزشکی، پزشکان، اعضای هیئت علمی و همه مردم دعوت می‌شود در راهپیمایی روز قدس حضور پرشور داشته باشند.
دکتر مهرابیان به اهمیت حضور کارکنان ، اساتید و دانشجویان در راهپیمایی روز قدس اشاره و اظهار کرد:روز جمعه همگام با سایر ملت عزیز ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و عزم و اراده راسخ خود را در راه اطاعت از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرامین مقام معظم رهبری به جهانیان نشان خواهیم داد.
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی دانشکده
  • کد خبر : 27500
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1396/03/31 14:41