• 1398/09/05 - 15:16
  • تعداد بازدید خبر : 54
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

دیدار مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه به همراه مسئول و اعضای بسیج دانشجویی دانشکده با سرپرست دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان

بمناسبت هفته بسیج مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه به همراه مسئول و اعضای بسیج دانشجویی دانشکده با سرپرست دانشکده بهداشت دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛در ابتدای این جلسه دکتر مهدی شیرزاد سیبنی سرپرست دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن عرض خوش آمدگویی و تبریک بمناسبت هفته بسیج و با قدردانی از فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانشکده بهداشت، تصریح کرد: علی رغم مشکلات و تنگناهای موجود با برنامه‌ریزی صورت گرفته جایگاه بسیج بیش از پیش در این دانشکده تقویت شده و امور نیز بخوبی در حال پیش رفتن است.
سرپرست دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با تاکید بر اینکه توجه به مسائل فرهنگی در این دانشکده با قوت دنبال می‌شود، بیان کرد: در حال حاضر فضای فرهنگی و زیرساخت‌های بسیار خوبی در دانشکده بهداشت حاکم است که در راستای توسعه و ترویج فعالیت‌های فرهنگی از آن استفاده می‌شود.
دکتر شیرزاد گفت: انتظار داریم دانشجویان بسیج دانشجویی که ایثارگر و از بدنه نظام و دلسوز نظام هستند، ما را در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی کمک کنند.
وی خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی در کنار سایر تشکل‌های علمی و دانشجویی به خوبی در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و علمی ورود کرده که از نمونه آن می‌توان به کمک در تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت اشاره کرد.
در ادامه این جلسه مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه و دانشکده نیز سخنانی را ایراد کردند.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی دانشکده
  • کد خبر : 54143
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1398/09/05 15:16