• 1398/09/26 - 15:23
  • تعداد بازدید خبر : 63
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

دیدارمعاون تحقیقات و فناوری دانشگاه با سرپرست، معاونان و اعضای هیات علمی دانشکده بهداشت

دکتر محمد رضا نقی پور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه روز سه شنبه 26 آذر ماه 98 با سرپرست، معاونان و اعضای هیات علمی دانشکده بهداشت دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت ؛ دکتر نقی پور معاون تحقیات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان و هیات همراه با حضور در دانشکده بهداشت با سرپرست، معاونان و اعضای هیات علمی دانشکده بهداشت دیدار و گفتگو کردند.
دکتر مهدی شیرزاد سیبنی سرپرست دانشکده بهداشت با تبریک هفته پژوهش در دیدار با دکتر محمد رضا نقی پور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه ضمن ارایه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد دانشکده بهداشت، خواستار همکاری برای برطرف کردن پاره ای از مشکلات دانشکده بهداشت شد و از ایشان برای بازدید از بخشهای محتلف دانشکده بهداشت دعوت به عمل آوردند.
دکتر شهیاد آذری معاون پژوهشی دانشکده بهداشت گزارشی از فعالیت های پژوهشی دانشکده بهداشت ارایه دادند. 
در ادامه این دیدار دکتر نقی پور ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته پژوهش و با اشاره به برگزاری آیین هفته پژوهش در دانشکده ها و با برسی کیفیت و کمیت این آیین لازم دانستند برگزاری این آیین متمرکز در دانشگاه انجام گردد.
وی گفت: بنده لازم می دانم با استفاده از این فرصتها ماهیت این آیین را به دیدگاه حضوری و چهره به چهره تغییر بدهیم و مهمترین اصلی که خیلی برای من ارزشمند است داشتن ارتباط چهره به چهره با شما می باشد این فرصت خوبی بود که از این فرصت استفاده کنیم به بهانه هفته پژوهش دیداری با سرپرست، معاونان و اعضای هیات علمی دانشکده بهداشت داشته باشیم.
در ادامه این دیدار هر یک از اعضای هیات علمی دانشکده بهداشت به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود در خصوص امور پژوهشی دانشکده و دانشگاه و بیان مشکلات موجود در این حیطه پرداختند.
گفتنی است در پایان این دیدار دکتر احسان ابوطالب مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه و دکتر حبیبی مدیر مرکز رشد دانشگاه از واحد مرکز رشد و آزمایشگاه تجزیه دستگاهی دانشکده بهداشت بازدید کردند.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی دانشکده
  • کد خبر : 54815
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1398/09/26 15:23