• 1394/08/14 - 07:30
  • تعداد بازدید خبر : 34
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

حضور پرشور کارکنان اساتید و دانشجویان دانشکده بهداشت در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان

بمناسبت یوم ا... سیزده آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی،  ریاست ، معاونین ، جمعی از کارکنان و دانشجویان دانشکده بهداشت درراهپیمایی باشکوه  یوم ا... سیزده آبان  حضور یافتند. 

در این روز حماسی ، ریاست ، معاونین ، کارکنان ، اساتید و دانشجویان دانشکده بهداشت همگام با سایر مردم انقلابی ، شهید پرور  و ولایت مدار ،  ضمن حضور گسترده و فعال در راهپیمایی یوم ا... 13 آبان ،  با فریاد شعارهای استکبار ستیزی، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی  اعلام کردند

گفتنی است: روز 13 آبان، یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی  نقش اساسی داشتند. در روز 13 آبان 1357، دانش آموزان تهرانی در اعتراض به دخالت های آمریکا در ایران، راه پیمایی کردند، ولی دژخیمان رژیم شاه، به آنان حمله کرد و آنان را به خاک و خون کشید. در روز 13 آبان 1358، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه ی جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند. بدین ترتیب، مبارزه ی ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد. بنابراین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، این روز را به "روز ملّی مبارزه با استکبار" نام گذاری کردند .

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی دانشکده
  • کد خبر : 13136
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1394/08/14 07:30