• 1396/08/02 - 14:39
  • تعداد بازدید خبر : 36
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

جلسه بررسی مشکلات آموزشی و پژوهشی دانشجویان با مسئولین دانشکده و شورای صنفی دانشجویی در دانشکده بهداشت برگزار شد

جلسه بررسی مشکلات آموزشی دانشجویان با حضور مسئولین دانشکده بهداشت ، اعضای شورای صنفی دانشجویان و نماینده دانشجویان گروههای مختلف رشته های بهداشت محیط ، بهداشت عمومی و مهندسی بهداشت حرفه ای در روز سه شنبه 96/8/2 راس ساعت 13/00 در محل اتاق کار رئیس دانشکده بهداشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان : جلسه بررسی مشکلات آموزشی دانشجویان روز سه شنبه دوم آبانماه سال جاری با حضور دکتر فردین مهرابیان - رئیس دانشکده بهداشت، دکتر ربیع ا... فرمانبر - معاون آموزشی ، سرکار خانم تیموری - رئیس اداره آموزش ، مهندس امیدی مسئول EDO دانشکده بهداشت و اعضای شورای صنفی و نماینده دانشجویان گروههای مختلف رشته های بهداشت محیط ، بهداشت عمومی و مهندسی بهداشت حرفه ای در محل اتاق کار رئیس دانشکده بهداشت برگزار شد.

در این جلسه دکتر مهرابیان رئیس دانشکده بهداشت با تاثیرگذار دانستن نقش شورای صنفی در مرتفع نمودن موارد و مشکلات دانشکده این شورا را همواره، همراه و در کنار مسئولین دانشکده دانست تا با انرژی مضاعف نسبت به انجام امور محوله کوشا باشند که این امر میسر نخواهد شد مگر با تلاش و هوشیاری اعضای شورای صنفی دانشجویان.

ایشان برنامه ها و فعالیت های شورا ی صنفی را منشاء اثرات و نتایج ارزشمندی برای دانشجویان دانست و خواستار تلاش بیشتر اعضای این شورا در اجرا و همچنین تقویت برنامه های جدید در دانشکده شد.

رئیس دانشکده بهداشت در پایان با آرزوی موفقیت برای شورای صنفی ابراز امیدواری نمود با توجه به تعامل خوبی که بین نهادهای دانشجویی و مسئولین دانشکده وجود دارد کلیه پیشنهادات و دغدغه های طرح شده در این جلسه را در اسرع وقت در شورای آموزشی و پژوهشی دانشکده مطرح کرده و دستور پیگیری موارد مطرح شده را صادر خواهد کرد.

در ادامه این جلسه دکتر ربیع ا... فرمانبر معاون آموزشی دانشکده بهداشت ضمن بیان اهداف آموزشی و پژوهشی دانشکده و رسالت اصلی دانشجویان دانشکده بر برگزاری چنین جلساتی بمنظور اصلاح فراگیرهای آموزشی و پژوهشی و ارتقاء کیفیت آموزشی دانشجویان و تعامل مناسب با آنان مورد تاکید قراردادند .

در این جلسه هریک از دانشجویان به بیان مشکلات و دغدغه های آموزشی و پژوهشی دانشجویان گروههای مختلف پرداختند و مسئولین جهت برطرف کردن این مشکلات تا حد امکان قول مساعد دادند.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی دانشکده
  • کد خبر : 30739
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1396/08/02 14:39