• 1394/11/04 - 13:36
  • تعداد بازدید خبر : 40
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بیست و هشتمین نشست هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان

بیست و هشتمین نشست هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با موضوع ویژگیهای نماینده مردمی در مجلس شورای اسلامی باحضور بیش از 30 نفر از اساتید و نخبگان دانشگاه در روز یکشنبه راس ساعت 9 صبح مورخ 4/11/93 با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید در دانشکده بهداشت برگزار شد ...

در این نشست دکتر فردین مهرابیان دبیر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه و رئیس دانشکده بهداشت طی سخنانی اهداف تشکیل نشست های هم اندیشی اساتید را برشمرد و دستور کار بیست و هشتمین نشست هم اندیشی را با عنوان شاخصهای یک نماینده مردمی در نظام جمهوری اسلامی ایران را قرائت کرد وی حضور پر شور آحاد مردم در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان رهبری و انتخاب نماینده اصلح را پشتوانه بسیار محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان دانست و نقش نخبگان جامعه در معرفی شاخصهای یک نماینده اصلح را مهم برشمرد وی گفت حضور پرشور آحاد مردم در پای صندوقهای اخذ رای هفتم اسفند ماه ، یکبار دیگر اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان خواهد داد.
حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ملکی معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت : انتخابات مسئله ای است که سرنوشت یک جامعه را می تواند رقم بزند ونمایندگان مجلس دو وظیفه اصلی دارند: 1- قانونگذاری 2- نظارت بر اجرای قانون .
در ادامه این نشست هریک از اساتید پیشنهادات و نظرات و دیدگاههای خود را ارائه دادند. 
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی دانشکده
  • کد خبر : 14696
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1394/11/04 13:36