• 1394/11/28 - 14:04
  • تعداد بازدید خبر : 41
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری جلسه عمومی پرسش و پاسخ دانشجویان با حضور مسئولین دانشکده بهداشت

جلسه عمومی پرسش و پاسخ دانشجویان در روز سه شنبه مورخ 27/11/94 راس ساعت 15 عصر با همت و تلاش بسیج دانشجویی دانشکده بهداشت و با حضور ریاست، معاونین ، اساتید ، دانشجویان و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از کارکنان  دانشکده  و با حضور گرم دانشجویان با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید در سالن اجتماعات دانشکده بهداشت برگزار شد ...

 جلسه عمومی پرسش و پاسخ دانشجویان در روز سه شنبه مورخ 94/11/27راس ساعت 15 عصر با همت و تلاش بسیج دانشجویی دانشکده بهداشت و با حضور ریاست، معاونین ، اساتید ، دانشجویان و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از کارکنان  دانشکده  و با حضور گرم دانشجویان با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید در سالن اجتماعات دانشکده بهداشت برگزار شد .
 درابتدا خانم محمدی رضوی مسئول بسیج دانشجویی ضمن عرض خیر مقدم به حضار، بابت برگزاری این مراسم از ریاست دانشکده و مسئولین امر تقدیر و تشکر نموده و استمرار این نشست ها را باعث تعامل هرچه بیشتر دانشجویان و مسئولان دانستند.
در ادامه جلسه حجت الاسلام حاج آقا شفیع امامی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، به ایراد سخنرانی با محوریت سبک زندگی اسلامی پرداختند. ایشان مهم ترین امتیاز انسان از سایر موجودات عالم را قابلیت رشد و استعداد کمال دروجود او دانسته و سبک زندگی را  اجاره دادن ذهن و اتاق تفکر به دوست یا دشمن عنوان نمودند.
درادامه این جلسه دانشجویان دیدگاه ها و مشکلات خود را  به صورت شفاهی و کتبی درباره ی امور دانشکده بهداشت  با مسئولین حاضر در نشست در میان گذاشتند. سپس  دکتر مهرابیان ریاست دانشکده و مسئولین نیز به فراخور مسئولیت خود به سوالات دانشجویان پاسخ داده و در زمینه ی مرتفع کردن کمبودها و نیازهای دانشجویان قول مساعد دادند.
در پایان جلسه دکتر مهرابیان با اعلام آمادگی کامل سیستم مدیریتی دانشکده با برگزاری چنین نشست هایی به صورت مستمر، تعامل هرچه بیشتر دانشجویان با مسئولان را راهی برای تعالی بیش از پیش اهداف سیستم آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشکده دانستند.
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی دانشکده
  • کد خبر : 15231
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1394/11/28 14:04